القائمة الرئيسية

الصفحات

 


حصرياً على

 دار المجد للقصص والروايات 


 روايه زوجي وصاحبتي

الجزء السادس 

بقلم هويدا زغلول

شادي طيب ردي عليها شوفي فيه اي

دعاء الو ازيك يا شيماء عامله اي

شيماء الحمد لله يا حبيبتي انتي أخبارك اي

دعاء الحمد لله يا حبيبتي وحشاني 

شيماء انتي مش في الشركه ولا اي

دعاء لا انا عند خالتو في اسماعيليه ليه في حاجه 

شيماء لا يا حبيبتي انا بطمن عليكي بس وبحسبك هنا وكنت هقولك تعالي عند ماما نعقد شويه مع بعض 

دعاء ليه هو انتي مش في شقتك ؟

شيماء لا هو انتي متعرفيش أن شادي مسافر 

دعاء لا معرفش لان بقالي كام يوم مش بروح ووخدا اجازه 

شيماء انتي عملتي اي في موضوع العريس اللي كان متقدملك

دعاء كل شئ قسمه ونصيب ياقلبي 

شيماء ربنا شيلك الاحسن والله سبيها علي الله انتي مش محتاجه اي حاجه

دعاء ربنا يخليكي بس صوتك مش عجبني خير

شيماء ابدا لما ترجعي نتكلم 

دعاء طمنيني طيب انتي بخير؟

شيماء والله مشاكل بيني وبين شادي وبصراحه بفكر في الطلاق 

دعاء طلاق طلاق اي بعد الشر هو في زي شادي يابنتي 

شيماء مش هينفع كلام في التلفون لما تيجي نتكلم احسن سلام يا حبيبتي 

دعاء سلام

وقفلت شادي طلاق اي مش فاهم 

دعاء تصدق عايزه تطلق منك 

شادي هي اللي عايزه تطلق 

دعاء ارجوك يا شادي متندمنيش اني رديت قدامك الله يخليك ممكن تكون نفسيتها تعبانه اي نعم مينفعش تقول كده بس برضه اصبر لما ترجع وشوف كلامها معاك

شادي بجد انا بقيت كل يوم بكرها عن اليوم اللي قلبه دي حتي مفكرتش تكلمني تشوفني وصلت ولا لا

دعاء حبيبي ما انا معاك اهو ومهتميه بيك نقاصك اي تاني 

شادي والله يا دعاء انا ربنا عوضني بيكي ربنا يخليكي ليا وما يحرمني منك ابدا يا اغلي ما في حياتي 

دعاء حبيبي ربنا يخليك ليا وكان اسعد وقت قضوا سوا ورجعوا وشادي وصل دعاء عند بيت باباها هتعوزي حاجه يا حبيبتي 

دعاء اكيد هكون عايزك وطلما رجعنا فكده هيبقي ليا وقت محدود صح؟

شادي لا شقتنا تخلص بس واكيد هنقضي فيها وقت طويل مع بعض 

دعاء حبيبي ربنا يخليك ليا وما يحرمني منك بس ياريت اسلوبك ميتغريش مع شيماء عالشان مش احس بالذنب 

شادي سبيها علي الله بس متنزليش بكره الشغل عالشان الناس متقولش اننا خدنا اجازه سوا ورجعنا سوا 

دعاء من غير ما تقول يا حبيبي عارفه

ونزلت دعاء من العربيه وشادي مشي يروح عالبيت واتصل بشيماء انا رجعت البيت جايه ولا اي

شيماء هو انت مش هتيجي تخدني

شادي هو لما روحتي كنت انا اللي وديتك وبعدين راجع تعبان بصراحه وعايز انام 

شيماء خلاص براحتك وقفلت السكه 

ام شيماء جوزك رجع 

شيماء ايوه ومش عايز يجي 

ام شيماء قومي اللبسي وروحي جوزك جاي تعبان

شيماء انا اللي تعبت يا ماما ده مش شادي خالص اتغير اوي

الام معلش كل حاجه هتتحل يالله قومي اللبسي وروحي وياريت متتكلميش معاه في حاجه خلاص لانه راجع تعبان 

شيماء بس يا ماما

الام يالله يا شيماء واعملي اللي بقول عليه

روحت شيماء مساء الخير

شادي مساء الخير

شيماء حمدالله على سلامتك

شادي الله يسلمك ودخل عالشان ينام وعقدت شيماء ليه كده يا شادي انا كنت جايه ارضيك ليه بقيت تكسر بخاطري عالطول ودخلت شادي انا كنت عايزه اتكلم معاك في موضوع 

شادي ياريت ناجله لاني تعبان ومش قادر نتكلم عايز انام 

ونام ومسكت الموبيل وجلها رساله من رقم غريب 

جوزك مش بقي يحبك لو عندك دم سبي وخلي عندك دم

يتبع 



تعليقات

التنقل السريع